שוב פיגוע בחווארה: בן 20 נפצע באורח קל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שוב פיגוע בחווארה: בן 20 נפצע באורח קל

    בפיגוע דקירה בחווארה נפצע באורח קל גבר כבן 20 ופונה בהכרה. המחבלת נוטרלה

    צילום: דוברות איחוד הצלה
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גבר כבן 20 נפצע באורח קל בפיגוע דקירה בצומת עינאבוס סמוך לחווארה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, איחוד הצלה וצה"ל העניקו סיוע רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים בילינסון בהכרה מלאה. המחבלת נוטרלה בירי ומאוחר יותר מתה.

    המחבלת הגיעה לחסם ליד כיכר עינבוס שנמצא בעומק (מהצד הפלסטיני) של חווארה לציר 60, ודקרה בכתפו לוחם שהיה בעמדה. הלוחם הסתובב, דחף אותה, הלך אחורה וניטרל אותה יחד עם לוחם נוסף. יש לציין כי הפיגוע קרה בחסם בעומק ולא במסדרון על ציר 60 ולכן פגש לוחמים ולא אזרחים.

    חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א מוטי דהן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע כשהוא יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי ובסיוע כוח רפואה של צה"ל הוא פונה לבית החולים במצב קל".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון מסר: "פיגוע נוסף. זה הפך לדבר יום ביומו. רק לפני מס שעות לכדו את המחבלים שרצחו את בנות משפחת די וכבר אנחנו בפיגוע נוסף. זו ההוכחה שחיסול מחבלים חשוב ככל שיהיה לא עוצר את הטרור. האירוע הזה הסתיים בפצוע קל והיה יכול להסתיים בעוד משפחה שכולה. אנחנו דורשים עכשיו יציאה למבצע התקפי בקיני הטרור של הרשות הפלסטינית עד לאיסוף כל הנשקים. והחזרת כל המחסומים הבטחוניים. כמה מתים ופצועים עוד נספור עד שהממשלה תעשה את תפקידה?"



    0 תגובות